2012. május 31., csütörtök

A városnézés


 2012.május 31.


Reggel amikor felkeltem, Niall nem volt itthon. Kimentem körülnézni, senki sem volt otthon. Az órára néztem, délelőtt 11 volt. Gyors felhívtam anyát.
-Szia! -szóltam a telómba
-Szia! Mikor jössz haza? Elmennénk várost nézni.-jött a válasz
-Hú... De jó... Niall is jöhet?
-Hát én nem bánom. A ti felelősségetek! Délután 3-kor indulunk.
-Jó. Addig még beszélünk.
-Jó. Szia kicsim!
-Szia anyu!
Hát ennyi volt a beszélgetésünk. A konyhába siettem, mert csörömpölést hallottam. Jessie leejtett egy üveg poharat. Segítettem neki összeszedni a szilánkokat, és beszélgetni kezdtünk.
-Niall hol van?-kérdeztem Jessie-től
-Elment futni.-mondta
-Hova? De hát le fogják fényképezni a paparazzik!-idegeskedtem
-A tengerpartra ment, és kérte, hogy mondjam el, hogy menj utána az egyik ruhámban és az egyik bikinimben amit reggel kiválasztott a holmiaim közül.-jött a nyugodt válasz
-Hol vannak?
-Az ágyamon. Menj be a szobámba nyugodtan.
-Oksi.
Bementem a szobába, és meglepődtem. Nagyon nagy volt. És kidíszített. Felkaptam a göncöket, és elindultam Niall után a kedvenc sarumban. Gyors összetalálkoztunk.
-Szia!-kiáltottam neki
-Szia babám!-jött a válasz
-Hogy vagy?-kérdeztem mire odaértem hozzá
-Jól és te? Hogy aludtál?
-Jól köszi.-és adott egy puszit a homlokomra
-Megyünk? Mert jönnek a paparazzik!!!
-Oké. De siessünk.
És elindultunk haza, átöltöztünk, és siettünk hozzám a hotelbe, mert már fél 3 volt.
Még beszélgettünk és csókolóztunk, amikor benyitottak anyumék. Én észrevettem, de Niall nem... Szerencsémre. Intettem anyunak egy kicsit, hogy menjen ki, 2 perc és megyünk. Anya kiment, mi pedig abbahagytuk. Kimentünk hozzájuk, és már indultunk is. Megnéztük a Big Ben-t, a London Eye-t és még sok mindent. Este Niall ott aludt nálam. Elkezdett vetkőztetni engem éjjel, én pedig hagytam, és viszonyoztam. Nem szeretném részletezni, mert minden óvintézkedés nélkül...MEGTÖRTÉNT!!!!

Mára ennyit, mert nagyon fáradt vagyok már!!! Most csak ennyire volt erőm! xoxo, Lexy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése