2012. május 30., szerda

Kezdet


2012.május 30.

Anyukám divattervező, apukám pedig a  Spoil divatcég igazgatója. Anyukám éppen egy kollekción dolgozott, aminek köze volt Londonhoz. (London Eye, Big Ben) Ezért a báttyámmal és a szüleimmel ki kell költöznünk 2 hónapra Londonba a Hilton Hotelbe, ahonnan az 1D 10 percnyire lakik. Anya bejelentette, hogy este 7-kor indul a gépünk Frankfurtból. Odafelé vonattal megyünk. Elkezdtem pakolni a ruháimat. Fürdőruha, törcsi, papucs, póló, naci, melltartó, bugyi, cicámnak a dolgait... Magyarul az egész lakást majdnem. Nekem volt a legnagyobb a bőröndöm. :) Én vittem a legtöbb dolgot. Összepakoltam, majd gyors felléptem Twitterre, hogy közöljem a BFF-emmel, Rikkával, hogy megyek Londonba és odaadja -e a laptopját. Írta, hogy igen, persze, szívesen menjek át érte, Át is mentem, majd beszélgettünk. Beszélgetés közben hívott anyu, hogy menjek, mert mennie kell boltba venni kaját és innivalót, és nem akarja bezárni a házat, mert nincs kulcsom. Elköszöntem Rikkától és már futottam is haza a laptoptáskával a kezembe. Amikor hazaértem, és bekapcsoltam a laptopot, egy ismeretlen szám hívott az iPhone-omon. Felvettem, és Louis barátnője, Jessie volt az.
-Szia! Jessie vagyok. Olvastam a bejegyzésedet Twitteren, amiszerint Londonba jössz még ma repülővel.-szólt a telefonba Jessie
-Szia! Lexy vagyok, és igen, ez igaz. Miért hívtál???-mondtam neki
-Mikor indul a géped?-hangzott a válasz a telómból
-Ma. Miért?-feleltem
-Mert pont most vagyunk itt a fiúkkal Londonba. Gondoltam találkozhatnánk. Benne vagy?
-Mikor..? Hol..? Kikkel..?
-Velem és az 1D-s srácokkal, nálunk, ma este. Érted megyek majd jó?
-Jó.
-Hívj ha megérkeztél. Hol fogsz lakni?!?!
-A Hiltonban.
-Melyikben? Mert van egy Bournemouthban is.
-Londonba leszek.
-Akkor majd megyek érted. Csörgess meg légyszíves, ha ott vagy már. Oks? Vagy sétálni szeretnél? Nekem mindegy.
-Oksi. Sétálok. Adsz egy utcanevet és egy házszámot?
- Napoleon Street 73. Akkor gyere ide. Este 8. jó?
-Kiváló. Lehet, hogy egy kicsit késni fogok. Nem baj?
-Dehogyis!
-Akkor majd megyek. Szia!
-Szia!
-Váááárj!!!! Ott lesz Niall?
-Igen... Mert?
-Szerintem ő nagyon cuki, aranyos és jóképű.
-Tehát szerelmes vagy belé!
-Igen... Na szia! Indul a vonatom.
-Szia! Le ne késd itt nekem a sok beszélgetésbe ám!
-Jó.Szia!


Majd gyorsan siettem is a vonathoz. Lekapcsoltam a Twittert, a gépet is, beletettem a kedvenc táskámba, mert a bőrönd nem nálam volt, hanem külön helyen a repülőbe. Tettem a táskámba fényképezőt, elemeket, Rikka laptopját, az iPhone-omat, az iPad-omat, zsepit, tollat, füzetet.... Felültem a vonatra. Gyorsan eltelt az idő.... Amikor leszálltunk,  nem kellett messzire mennünk, mert csak 500 méterre volt a vasút a repülőnktől. Felszálltunk a repcsire, maj 10 percen belül indultunk is. 2 órás út után leszálltuk a rrepülőröl, és taxiba ültünk. A taxi elvitt minket a hotelhez, felmentünk, kipakoltunk, majd felhívtam Rikkát.


-Sziaa!!-sikítottam a telómba
-Szia! Miért sikítozol?-válaszolt halkan
-Te meg miért suttogsz?
-Mert itt már este 9 van, és lefeküdtünk aludni.
-Ja, oksi.
-Mit szerettél volna?
-Csak annyit akartam mondnai, hogy már a hotelben vagyok, és mindjárt indulok az 1D-hez.
-Mázlista... Kérj nekem aláírást mindenkitől!
-Jó,jó... Meglesz...
-Leteszem, mert hallom, hogy jön apu! Szia!
-Oksi! Csak le ne bukj! Szia!


Ezzel letettem a telómat, és máris pötyögtem be Jessie számát, amikor valaki csöngetett az ajón. Kinyitottam meglepődötten. Niall volt az, akit Jessie küldött értem, hogy nehogy lebukjak séta közben, amikor belépek a házukba. 


-Szia! Te  meg mit keresel itt?-kérdeztem tőle
-Szia! Érted jöttem, mert a házunk előtt csomó paparazzi van.-felelte Niall, amire én meglepődtem
-Ja, oks. Gyere be... Mindjárt mehetünk.
-Jó. De siess.
-Igenis!
*Eltelt 10 perc, és futottam ki a szobaajtómon Niallhez. Éppen belebotlottam, és elestem, közben úgy adatott, hogy pont rá. Kicsit kínos volt, és még a szánk is összeért. Nagyon romantikus volt. Felálltunk egyszerre, és csak néztünk egymásra csillogó szemekkel és vörös fejjel. :) Megfogta a kezemet és magához húzott óvatosan. Már összeért a derekunk, és akkor a lesmárolt kb. 5 percen át. Közben a nyelvünk kergette egymást, mire belépett az ajtón Harry.*
-Sziasztok! Ohhh... Bocsi, de Jessie küldött értetek, hogy mi van már!-lépett beljebb Harry
-Szia.-feleltünk egyszerre egymáshoz ölelkezve
-Na? Jöttök?-kérdezte, amikor meglátta, hogy fogjuk egymás kezét, a derekunk összeér, sejtette mi a helyzet köztünk, de nem mert megszólalni.
Nialel egymásra néztünk, bezártam az ajtót/mert egyszobás volt ahol laktam/, és mentünk el hozzájuk. Megérkeztünk.
-Sziasztok!-köszöntem mindnekinek, mert ott ültek a kanapén
-Szia!-hangzott mindenfelől a sok köszönés
-Sziaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!-csapta meg a fülemet egy hosszú kiáltás... Jessie volt az. Odafutott hozám és megölelt.
Niallel elemntem az ő szobájába, és beszélegttünk kb. 3 órát, amikor anya felhívott.
-Szia kicsim! Mikor jössz haza?-szólt a telefonba anyu
-Szia anyu! Nem tudom.-ekkor megkérdeztem Niallt, hogy mehetek -e, amire azt válaszolta, hogy aludjak itt
-Na?
-Itt aludhatok?
-És a pizsid? Nem kell?
-Biztos tudnak adni a csajok!-feleltem egyértelműen
-Jó, de ne rosszalkodj majd! Ne készítsd ki őket az első napon!
-Jó anya úgy lesz! Átugrok még a hotelbe a laptopért. Jó?
-Jó. De figyelj magadra. Szia!
-Szia!
Niallel átmentem a laptopért, és visszamentünk hozzájuk. Benyomtam a laptopot, amíg Niall fürdött, és megnéztem a Twitteremet. Sok értesítés volt. Niall megjött. Ledöntött enegem az ágyra, és csókolóztunk, meg ölelkeztünk. Végre kimondhatom: ÉLETEM LEGJOBB NAPJA!
-Ennyit az első részről. Kicsit hosszú lett, holnap jön a kövi... xoxo, Lexy






Sziasztok! Remélem tetszik a blogom. Igazságból ez az első.:) Minden nap töltök fel sztorikat. :) xoxo, Lexy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése